22.-26.3. „Jaro je tu…“
Z důvodu pandemické situace jsou uzavřeny i MŠ, přinášíme Vám tedy distanční výuku pro předškoláky, pracovní listy si je možné po předchozí domluvě vyzvednout i v MŠ
JARO JE TU…
CÍLE :
- Rozvoj fyzické i psychické zdatnosti
- Rozvoj kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání
- Seznámení s místem a prostředím, ve kterém dítě žije a vytváření pozitivního vztahu k němu
- Rozvoj úcty k životu ve všech formách
VÝSTUPY:
- Běhat, skákat, udržovat rovnováhu na jedné noze
- Projevovat se citlivě k živým bytostem, přírodě i věcem, pomáhat druhým
- Mít poznatky z nejrůznějších oblastí života a poznání v rozsahu podle toho, s čím se v praxi setkává, co kolem sebe vidí, co mu bylo zprostředkováno či vysvětleno (poznatky o přírodě živé i neživé, o přírodních jevech a dějích
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA :
Rozumové činnosti: příchod jara, znaky jara, změny ročního období, příroda se probouzí, zvířata, rostliny….Obrázkové přílohy 1)
Pohybové hry: 2) jóga „beruška“
Rozvoj pohybu : závody v běhu,, procházky v přírodě, zdolávání překážek 3) jarní hledačka
Literární činnosti : básnička Sněženka 4)
Jazykové činnosti: 5)logopedická chvilka
Hudební činnosti : písnička „Jaro dělá pokusy“
Matematické činnosti: 6) „Namaluj správný počet jarních symbolů“
Výtvarné a pracovní činnosti: 7) „Narciska“, „Skládaná sněženka“
Pracovní list : 8) „příchod jara – klíče“
Grafický list: 9) „příchod jara – diktát“ – prostorová orientace
přílohy ve Wordu:
Pracovní listy i v PDF :